Mieszkańcy Powiatu Tczewskiego, którzy korzystali w ostatnim czasie z usług Wydziału Komunikacji, mogli być mile zaskoczeni wprowadzonymi nowościami. Pomieszczenia Wydziału przeszły gruntowny remont, wprowadzono wiele zmian organizacyjnych, powiększył się również skład osobowy. Lista zmian jest długa, a kolejnych nowości wciąż przybywa.
- W kwietniu zaktualizowaliśmy naszą stronę internetową. Informacje na niej są przedstawione przejrzyście, tak, aby osoba korzystająca po raz pierwszy z usług Wydziału Komunikacji mogła bez problemu przejść całą procedurę załatwienia swojej sprawy – wylicza Starosta Tczewski, Mirosław Augustyn. - Utworzyliśmy rotacyjne stanowisko ds. obsługi połączeń telefonicznych. Dodatkowo, dzięki wdrożeniu Systemu Wysyłania Powiadomień, nasi klienci dostają informację o gotowym dokumencie bezpośrednio na swój telefon. W ostatnim czasie zainstalowaliśmy również terminale płatnicze bezpośrednio przy okienkach – Dzisiaj uruchomiliśmy długo oczekiwaną przez mieszkańców usługę rejestracji wizyty przez Internet. Już teraz widzimy, że wprowadzone zmiany poprawiły funkcjonowanie Wydziału, pozwoliły skrócić czas załatwiania urzędowych spraw oraz przede wszystkim podniosły komfort obsługi naszych klientów.
Rejestracji internetowej można dokonać przez aplikację pn. UstalTermin, która działała zarówno na komputerach, jak i smartfonach. Dzięki niej klienci mogą zaplanować wizytę na konkretny dzień i godzinę, bez konieczności bezpośredniego kontaktu z naszym urzędem.
W celu dokonania rejestracji wizyty internetowej należy wejść na stronę: https://komunikacja.ustaltermin.pl/ i postępować zgodnie z instrukcją. Dodatkowo, 24 godziny przed wizytą na skrzynkę mailową klient otrzyma przypomnienie o zarezerwowanym terminie.
Zapraszamy również na https://www.powiat.tczew.pl/wydzial-komunikacji-transportu-i-drog.html oraz https://bip.powiat.tczew.pl/1364-wydzial-komunikacji-transportu-i-drog.html gdzie oprócz dokonania rezerwacji terminu wizyty, można również zapoznać się zasadami przyjmowania klientów oraz pobrać wzory wniosków.
- Jednocześnie apelujemy, aby nie używać innych wzorów niż tych udostępnionych na naszych oficjalnych portalach internetowych Starostwa Powiatowego w Tczewie (www.powiat.tczew.pl oraz www.bip.powiat.tczew.pl ) - ostrzega Marcin Stolarski, rzecznik tczewskiego Starostwa. - Dokumenty pobrane z innych stron mogą zawierać błędy merytoryczne i formalne, które w konsekwencji utrudnią załatwienie swojej sprawy.
Opr. (tomm)/Starostwo Powiatowe w Tczewie
Napisz komentarz
Komentarze