środa, 30 lipca 2025 10:23
Reklama

Vectra: Z powodu urlopu biuro nieczynne… 2 tygodnie

Przed drzwiami Biura Obsługi Klienta Telewizji Kablowej Vectra S.A. przy ul. Żwirki 50 w Tczewie ustawiła się spora grupka mieszkańców. Każdy miał do załatwienia jakąś sprawę – niektóre ważne i pilne. Niestety, przez dwa tygodnie żadna z tych spraw nie została załatwiona z powodu …  urlopu pracownika. Co na to firma? Prosi na przyszłość o wyrozumiałość i zachęca do korzystania z infolinii. 
Vectra: Z powodu urlopu biuro nieczynne… 2 tygodnie

Jak to możliwe, że w 60-tys. mieście, w którym jest tylko trzech operatorów telewizji kablowej (jednej lokalnej i dwóch ogólnopolskich) jedyny punkt obsługi abonentów zostaje zamknięty na tak długi czas?

Reklama

Najbliższe biuro obsługi klienta firmy Vectra znajduje się w Gdyni. To dla większości Tczewian za daleko.

- Potwierdzam, Biuro Obsługi Klienta Vectry w Tczewie było nieczynne z powodu urlopu pracowników w dniach 14 lipca do 1 sierpnia – informuje Krzysztof Stefaniak z Public Relations Grupy Vectra - Wznowiło swoje działanie w poniedziałek 4 sierpnia. Wszystkie osoby mające jakiekolwiek sprawy do Vectry zapraszamy do kontaktu telefonicznego z nami poprzez infolinię. Obecnie każdą sprawę można załatwić z Vectrą bez wychodzenia z domu - właśnie poprzez telefon - mówi przedstawiciel kablówki. (...)

Więcej na ten temat przeczytasz w najbliższym numerze Gazety Tczewskiej.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

XXX 18.08.2014 21:01
Gratulacje dla GT za poruszający temat ... no i trzeba być niezłym oszołomem, aby z takimi sprawami biegać do mediów. W lipcu zepsuł się mi dekoder. Była informacja na drzwiach biura więc zadzwoniłem na infolinię Vectry, że dekoder przestał działąć - po 1.5 godz. przyjechał serwisant z nowym dekoderem i po sprawie. Rozmawiając z infolinią przy tej okazji zaproponowano mi jeszcze korzystniejsze warunki umowy. Ot co !!!

Reklama
18.08.2014 21:19
klientami kablówek są często ludzie starsi, którzy mają akurat z tym problem. Sam często załatwiam sprawy online lub telefonicznie ale nie wymagaj tego od wszystkich.

Toto 18.08.2014 20:27
Infolinie to niestety przyszłość obsługi klienta w ielu miastach tak Vectra jak UPC czy Multimedia dawno zrezygnowały z biur obsługi to samo Netia. Cięcia w obsadzie pracowniczej postępują a urlopy też się należą...

abc 10.08.2014 18:17
"Obecnie każdą sprawę można załatwić z Vectrą bez wychodzenia z domu" Nieprawda, bo wypowiedzieć Umowy przez telefon nie można.

miko 10.08.2014 17:34
niestety, żałuję, że nie ma w tcz multimedii lub upc, korzystałem kiedyś w innym mieście i było super. A z vectrą różnie bywa...

wojt 10.08.2014 13:28
Jestem abonentem vectry juz 4 lata, nie narzekam, wszystko załatwione od ręki, trzeba dobrze czytać umowy. Jak komuś się nie podoba to Telkab zaprasza i życzę ppowodzenia tam. :D

Reklama
józek 10.08.2014 09:43
W dzisiejszy czasach nic przez telefon ani nie wpuszczać obcych z Vectry czy podajacych się za inne firmy. Osobiście, w punkcie obsługi klienta, to jest wiarygodne. Następnym razem niech przyślą kogoś na zastępstwo

gość 09.08.2014 20:23
i umowy już tam nie przedłużę, dwie reklamacje składałem, a ta infolinia to jakaś kpina bo kobiety nic nie wiedzą, nawet nie wiedzą do czego jest ten żałosny ebok

orange 09.08.2014 18:49
co to jest vectra ? jak można mieć cokolwiek z vectry przeciez to badziewna firma , i wolno chodzi internet wieczorami

Reklama