Przyznano dwie nagrody po 500 zł - za logo i nazwę. Ostatecznie inwestor zdecydował jednak, że centrum będzie nosić nazwę „Galeria Kociewska”.
Zwyciężyła „Kociewianka”
- Spośród nadesłanych propozycji wybraliśmy kilka najciekawszych, a następnie dwie najlepsze. Mieliśmy dylemat kogo nagrodzić – powiedziała Katarzyna Dejneka, specjalista ds. marketingu z Biura Prawno-Finansowego Inwestor. - Zainteresowała nas oryginalna nazwa „Kociewianka”. Zaproponowana koncepcja graficzna z „Gryfem” była także ciekawa i nietuzinkowa, dlatego postanowiliśmy nagrodzić twórców obu propozycji. W tym przypadku takie rozwiązanie wydało nam się najodpowiedniejsze.
Nie zdecydowano się zatem na oryginalną nazwę zaproponowaną przez uczestniczkę konkursu, ale na najbardziej do niej zbliżoną. Dla firmy Inwestor zaproponowane logo jest ciekawe i inspirujące, jednak prace nad oryginalną wersją trwają...
Trochę szczęścia i zapału
Jak się okazało trochę szczęścia i zapału do pracy czasem wystarcza, by zgarnąć główną nagrodę.
- O konkursie dowiedziałam się oczywiście z „Gazety Tczewskiej” – stwierdziła Alicja Domalewska z Tczewa. - Próbowałam swoich sił także z logiem, przedstawiając narysowaną Kociewiankę, ale tym razem rywal był lepszy... Jeśli chodzi o samą nazwę postanowiłam, że nazwa powinna być związana z regionem, podobnie jak w przypadku Galerii Bałtyckiej. Zupełnie nie spodziewałam się wygranej. Sądziłam, że dużo osób weźmie udział w konkursie. Zgłoszenie przesłałam ponad miesiąc temu i zdążyłam już zapomnieć, że w ogóle wystartowałam. Byłam w pracy kiedy odebrałam telefon w sprawie konkursu. Nawet nie wiedziałam o co chodzi... Miałam dużo pracy i poprosiłam o telefon później.
Kiedy zadzwonił pani Alicja musiała chwilę pomyśleć nad tym co się właściwie stało. Okazuje się, że nazwa „Kociewianka” była efektem współpracy z 16-letnią córką. Alicja Domalewska zdradza, że nie miały całej listy nazw. Zaproponowały nazwę idąc „va banque” na zasadzie złotego strzału. Jak widać opłaciło się.
Logo kredkami bambino
Z kolei Natalia Kleinst z Gołębiewka szkic loga wykonała kredkami bambino. Jury konkursu podkreślało, że praca była wykonana starannie.
- Szybko zorientowałam się co jest symbolem Tczewa i postanowiłam wspólnie ze Sławkiem Alamą, że narysuję „Gryfa” z jego nazwą. Byłam bardzo zadowolona z efektu swojej pracy... Nie spodziewałam się wygranej, tym bardziej że konkurs ogłoszono dwa miesiące temu. A tu nagle nagroda!
Natalia razem ze starszą siostrą od zawsze lubią rysować. Siostra napisała książkę z bajkami dla dzieci, do której Natalia zrobiła rysunki. Są dobrej myśli, bo właśnie prowadzą rozmowy z wydawcą.
Galeria integrująca
Ewa Szadkowska, specjalista ds. inwestycyjno – budowlanych firmy Inwestor tłumacząc dlaczego wygrała nazwa „Kociewianka” przyznała, że oddaje ona w pełni fakt ukierunkowania centrum na klientów nie tylko Tczewa, ale i całego Kociewia.
- Chcemy, by wszyscy mieszkańcy regionu byli klientami nowej galerii. Będziemy mieli niezwykle atrakcyjną ofertę. Mogę zapewnić, że zakupy w naszej galerii będą bardzo miłym przeżyciem. Zapraszamy do niej wszystkich Kociewiaków. Myślę, że taka nazwa wypromuje też tożsamość tego miejsca oraz tożsamość kulturową samych Kociewiaków.
Markety, stoiska i... kino
Wielu tczewian nie może doczekać się powstania galeria handlowa z upragnionym kinem, obiecywanym przez władze miasta od momentu zamknięcia starego kina (Wisła).
Ewa Szadkowska, po wręczeniu nagród naszym czytelniczkom uchyliła rąbek tajemnicy na temat inwestycji:
- „Galeria Kociewska” ma mieć całkowitą powierzchnię ok. 26 tys. m kw. Kino będzie miało nie tylko wejście przez samą galerią, ale także boczne - niezależne od godzin funkcjonowania centrum i otwarte także późnym wieczorem.
Punktów w galerii będzie kilkadziesiąt. Wśród nich znajdą się lokale o różnej powierzchni, od małych stoisk do wielkopowierzchniowych marketów i kino - integralna część centrum. Rozmowy z operatorem multipleksu trwają. Centrum handlowe zaprojektował architekt Dariusz Król z Marek pod Warszawą. Z firmą Inwestor współpracował on już podczas budowy różnych obiektów: C. H. Rywal w Białej Podlaskiej (woj. lubelskie) i C.H. Hermes w Skarżysko - Kamiennej (woj. świętokrzyskie). Równolegle do „Galerii Kociewskiej” powstaje podobna inwestycja Inwestora, tego samego projektanta - w Starachowicach.
Reklama
Wygrała „Galeria Kociewska”!
TCZEW. W konkursie na nazwę galerii handlowej w Tczewie - trzeba było zaproponować nazwę centrum i jego logo - wzięły udział 33 osoby. Jury wyłoniło dwie laureatki: Alicję Domalewską, która zaproponowała nazwę „Kociewianka” i Natalię Kleist - wspólnie ze Sławomirem Alamą wykonali logo.
- 21.12.2010 00:00 (aktualizacja 10.08.2023 13:26)

Reklama
Napisz komentarz
Komentarze