Po co więc ryzykować, skoro można skorzystać z usług profesjonalistów od reklamy w sieci? Dowiedz się, jak i dlaczego warto skorzystać z pomocy agencji SEM/ agencji SEO!
Agencja SEM - Agencja SEO - podstawowe informacje i zakres działalności
SEM to skrót od angielskiego wyrażenia „Search Engine Marketing”. Ten rodzaj marketingu internetowego obejmuje wszelkie działania promocyjne, związane z wpływaniem na wyniki wyszukiwania.
Działania SEM dzielą się na dwa podstawowe rodzaje. Jednym jest przygotowywanie reklam typu Google Ads, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania. Są to tzw. linki sponsorowane, które zapewne nieraz już widziałeś, przeglądając Internet.
Ponieważ reklamy tego typu trafiają do odbiorcy w momencie, kiedy jest on najbardziej zainteresowany daną ofertą (poznajemy to po tym, że wyszukuje informacje na jej temat), kampania Google Ads jest o wiele skuteczniejszym narzędziem marketingowym niż reklama metodami tradycyjnymi.
W zakres zainteresowań specjalistów od SEM wchodzą również działania SEO.
SEO to skrót od angielskiego „Search Engine Optimization”, czyli w języku polskim "optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki"; działania te potocznie nazywamy pozycjonowaniem. Celem SEO jest zapewnienie stronie klienta jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania za pomocą bezpłatnych metod (np. odpowiednie wysycenie treści na stronie słowami kluczowymi).
Większa widoczność strony Twojej firmy w wyszukiwarce Google w prosty sposób przełoży się na zwiększony ruch na stronie. A stąd już tylko krok do realnego wzrostu sprzedaży!
Dlaczego agencja SEM/SEO przeprowadzi takie działania lepiej niż inne firmy, zajmujące się marketingiem internetowym?
Pozycjonowanie dla firm jest bardzo zróżnicowane. Zależy od branży, w której działa dane przedsiębiorstwo, jego wielkości, grupy docelowej jego klientów i innych czynników. Dobra agencja SEM to agencja SEM działająca w sposób spersonalizowany.
Działania SEO i reklamy za pomocą linków sponsorowanych muszą jednak łączyć zindywidualizowane podejście do klienta z kompleksowością działań. Promocja firmy w wyszukiwarce wymaga współpracy grafików, programistów, copywriterów i innych specjalistów. Zamiast zatrudniać kilkunastu profesjonalistów z różnych branż, możesz jednak zatrudnić jedną agencję SEM. Zadba ona kompleksowo, choć w sposób spersonalizowany, o widoczność Twojej firmy w Internecie. A Ty będziesz mógł zająć się jedynie rozwojem działalności!