poniedziałek, 2 grudnia 2024 11:31
Reklama
Reklama

Kongres For Social Media. 16 ekspertów: wykłady, prelekcje, dyskusje. Poznaj tajniki mediów społecznościowych

Już niedługo Kongres For Social Media, który odbędzie się w dniach 20-21 maja br. w Gdańsku. For SM to Połączenie idealne: Zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi które pomogą osiągnąć zamierzone cele. Czyli zawsze ciekawy program oraz fantastyczna atmosfera, dużo energii do działania i nowe znajomości. Konferencja stanowi szereg wykładów i prelekcji ok. 16 ekspertów z całego spektrum social mediów.
Kongres For Social Media. 16 ekspertów: wykłady, prelekcje, dyskusje. Poznaj tajniki mediów społecznościowych

Autor: Social media

Wśród ekspertów od social media usłyszymy m.in. Tomasza Kamela dziennikarza telewizyjnego, trenera, który mówi o sobie, że jest przede wszystkim humanistą i optymistą. Oprócz niego będzie możliwość wysłuchania:

Bartosza Walat, creative lead; Alberta Radomskiego, freelancera Meta Ads; Agnieszkę Stelmaszczyk, CEO agencji kreatywnej; Jana Ożarowskiego, stratega kreatywnego czy Agnieszki Banaś Head of Social Media. Oprócz tego będzie okazja rozmowy i spotkań z prawnikiem obeznanym w kwestiach prawnych związanych z mediami społęcznościowymi, coachami, specjalistką od treści wideo, czy Agatą Papis-Maniecka, specjalistką od reklamy i ekspertką od Tik Toka.


 

Dlaczego warto wziąć udział w forum?

W internecie jest mnóstwo kursów, audiobooków i webinarów wątpliwej jakości,ale nastawionymi na zysk. Często decydując się na takie szkolenie niewiele zyskujemy. Kongres For Social Media jest tymczasem renomowanym cyklicznym forum o sprawdzonych treściach, bardzo wysokiej jakości. Poznamy na nim zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele.

Tematyka z zakresu social media dla biznesu będzie ściśle dotyczyła obecności kont firmowych, promocji i sprzedaży produktów i usług firm. Eksperci i uczestnicy będą szukali potencjału, możliwości, pomysłów i rozwiązań do wykorzystania w codziennej pracy. Praca w social media wymaga nieustannego śledzenia nowości, poszerzania kompetencji i reagowania na zmieniający się świat internetu, stąd udział w tym forum dla każdego, kto na co dzień pracuje na platformach społecznościowych jest niezbędna.


 

W odpowiedzi na te potrzeby powstał Kongres For Social Media !!


 

To także okazja uczestniczenia w spotkaniu o fantastycznej atmosferze i możliwość pozyskania dużej porcji energii do działania i zawarcia nowych znajomości.


PROGRAM

20 MAJA 2024


09:00

OFICJALNY START DZIEŃ 1


 9:15

8 kreatywnych pomysłów w erze przebodźcowania. Co zrobić, by przestali scrollować dalej > skupimy się na trendujących rozwiązaniach i niestandardowych pomysłach.

/ Bartosz Walat, Creative Lead


62% odbiorców Internetu odczuwa skutki przebodźcowania informac...

 

9:55

Automatyzacja pracy w Meta Ads. Jak BEZ AI zwiększyć efektywność i skrócić dzień pracy.

/ Albert Radomski


Opowiem o narzędziach i rozwiązaniach pozwalających poprawić jakość kampanii i jednocześnie wykorzystać potencjał automatyzacji do skutecznej promocji i reklamy w social mediach.


 10:45

PRZERWA KAWOWA


11:10

Jak przetrwać w mediach społecznościowych? Popularne strategie dla mikro i makro budżetów marketingowych.

/ Paweł Jóźwik, Associate Media & Innovation Director


 Omówię na kejsach zagranicznych i polskich, pokażę angażujące treści, konkretny przykłady i omó... >>> więcej...


 12:00

Efektywne rolki w strategiach dla różnych branż.

/ Sylwia Dąbrowska, Video Teacherka


 Jak marki mogą wykorzystać to narzędzie. Przeanalizujemy co dziś działa a co okazuje się porażką. Dowiedz się co robić, aby rolki mogły stać się kluczem do sukcesu Twojej kam... >>> więcej...


12:50

LUNCH


 13:40

Zmiany i trendy w social media marketingu: co warto rozważyć w swojej strategii?

/ Agnieszka Banaś, Head of Social Media


 14:20

Kiedy polscy reklamodawcy przepłacają za reklamę w social media i jak nie popełniać tych błędów?

/ Jan Zając, Przedsiębiorca, badacz i psycholog


 

Analiza w oparciu o dane z tysięcy kampanii zbieranych przez Sotrender.


 15:00

Oswajamy rozszerzoną rzeczywistość czyli AR, VR, XR, MR w służbie komunikacji marek w social mediach.

/ Jan Ożarowski, Strateg kreatywny


 AR w social mediach nie kończy się na przemianie w słodkiego pieska i rotujących nad głową prostokątó...

 

15:40

PRZERWA KAWOWA


16:05

AI rozkręca konkursy. Wskazówki i pomysły jak wykorzystać narzędzia AI.

/ Agnieszka Stelmaszczyk


 Jak wykorzystać narzędzia AI do realizacji aktywacji konsumenckich? Przykłady akcji ze świata i kejs realizacji konkursu bazującego na tworzeniu treści za pomocą ...


 16:45

Branded podcast - dlaczego prawdopodobnie robisz to źle? 10 rzeczy które rozwiną podcast Twojej marki.

/ Kris Nowak, Podcast ekspert


 17:35

ZAKOŃCZENIE DNIA 1


 

21 MAJA 2024


9:15

OFICJALNY START DZIEŃ 2


 9:30

Czy GenZ zrewolucjonizuje LinkedIn? Praktyczne wskazówki, jak Twoja firma może przyciągnąć, zaangażować i skorzystać z siły młodych użytkowników.

/ Adrian Gamoń

10:10

Social Video – wszystko co musisz wiedzieć, od kliknięcia do konwersji.

/ Piotr Król


Chciałbym pokazać cały obraz , formaty i plan to jedna część. Następnie szczegóły realizacji i błędy + jak ułatwić sobie produkcję, żeby uniknąć różnych konsekwencji.

----------

 

11:10

PRZERWA KAWOWA


11:35

Czy kiełbasa potrzebuje big idei? Praktyczne know how o marce w SoMe.

/ Emilia Czerwiec, Creative Leader & Business Unit Manager


Zapomnij o kalendarzu marketera. Zacznij myśleć o swojej marce w SoMe i naucz się odkrywać insighty i tworzyć idee komunikacyj... >>> więcej...

----------

12:15

Moje tips&tricks przygotowane dla Was o efektywnej komunikacji i obecności w mediach społecznościowych.

/ Tomasz Kammel


 

Jak nie zgubić się w social mediach, czyli Kammel w sieci", zabieram słuchaczy w podróż przez moje perypetie w świecie mediów.

 


13:25

LUNCH


 14:05

Jak robić zasięgi i rozwijać konto firmowe na TikToku w 2024 roku.

/ Agata Papis-Maniecka, Facetka od reklamy, Tik Tok ekspert


 14:45

Synergia kanałów performance.

/ Mikhail Fediukovich, Senior Performance Specialist


 Czy w 2024 roku model lejka marketingowego ma miejsce? Jak różne kanały mogą się wspierać nawzajem? Jak podzielić budżet pomiędzy nimi i doprowadzić do sytuacji, w której każda... >>> więcej...


15:25

Potencjał AI a prawo - jak uniknąć pułapek.

/ Katarzyna Świerkot-Chromik, Radczyni prawna i Starsza prawniczka


16:05

OFICJALNE ZAKOŃCZENIE KONGRESU #FORSM I WSPÓLNA KAWA NA POŻEGNANIE


 A już dziś do każdego biletu otrzymujesz dostęp do wykładów z poprzedniej edycji:


Trendy - jak być marką na czasie? / Mateusz Murawski, K2 Create


 OPIS: Media społecznościowe są w ciągłym ruchu. Gdy czytasz ten opis, zmieniają się mody, platformy i ich topowi użytkownicy.


Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach. / Agata Czech, LEGO


 Podróż przez dżunglę czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka. / Agata Weryszko, Plej

OPIS: Jak odnaleźć się w gąszczu danych? Które z nich są ważne?


Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów. / Bartosz Jeglejewski, Publicis Worldwide Poland


 Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy - czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku. / Aleksandra Sidorowska, Onet


 OPIS: Na TikToku ma znaczenie już pierwsza sekunda filmu. To ona decyduje o tym, czy widz...

Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media. / Emilia Czerwiec, Ancymony


 


 

OPIS: Nauczę Cię, jak w prosty sposób zbudować komunikację marki

Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych. / Artur Roguski, Focus Nation

OPIS: Czy w kontekście działań w social media myślimy o roli emocji oraz motywacji użytkowników? Jak wykorzystać w ... >>> więcej...


 

 

Podcast w Twojej strategii SM. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję. / Bartosz Walat, VMLY&R


Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. / Jagoda Prętnicka, 180heartbeats + JUNG v MATT

Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię. / Adrian Gamoń


OPIS: Kiedy warto z niej skorzystać? Jakie błędy popełniają początkujący reklamodawcy na LinkedInie?

Bądź na bieżąco – ostatnie zmiany funkcjonalności instagram, tik tok i nie tylko. / Patrycja Majsik, McCANN Poland

OPIS: Czy Instagram to nowy TikTok, a TikTok to nowy Instagram? Obie platformy bardzo dynamicznie się rozwijają.

Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media. / Marta Janiszewska, Grupa Freundschaft


10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie. / Katarzyna Żakieta, Cape Morris


 

TEMATY


 

🔥Przełamywanie internetowego przebodźcowania - Odkryj kreatywne strategie zatrzymujące odbiorców, które przełamią rutynę przewijania. | prelegent: Bartosz Walat, Creative Lead, wielokrotnie nagradzany twórca z 15-letnim doświadczeniem w branży kreatywnej.


 

🔥Generacja Z na LinkedIn - Dowiedz się, jak młodzi użytkownicy zmieniają oblicze LinkedIn i jakie korzyści może z tego czerpać Twoja firma. | prelegent: Adrian Gamoń, niezależny ekspert i specjalista od social media oraz komunikacji marek.


 

🔥Wykorzystanie AI w Konkursach - Poznaj, jak nowoczesne technologie AI mogą rewolucjonizować angażujące kampanie konkursowe. | prelegent: Agnieszka Stelmaszczyk, CEO agencji kreatywnej Feno, 25 lat w biznesie reklamowym.


 

🔥Automatyzacja w Meta Ads - Naucz się, jak bez użycia AI zwiększyć efektywność kampanii reklamowych i zoptymalizować czas pracy. | prelegent: Albert Radomski,

freelancer Meta Ads z ponad 10 letnim doświadczeniem w obsłudze kampanii.


 

🔥Tomasz Kammel - Social Media Hacks - Dołącz do Tomasza w podróży przez świat mediów społecznościowych, pełnej osobistych doświadczeń i praktycznych wskazówek. | prelegent: Tomasz Kammel, trener, gwiazda telewizji, ale także specjalista w dziedzinie komunikacji międzyludzkiej.


 

🔥Skuteczne Social Video - Odkryj, jak skutecznie planować, realizować i analizować wideo w mediach społecznościowych, unikając typowych błędów. | prelegent: Piotr Król, producent wideo i webinariów, Kierownik ds. Rozwoju w VideoKings & Studio306.live, strateg cyfrowy.


 

🔥Zastosowanie AR, VR, XR w komunikacji marketingowe - Zrozum, jak rozszerzona rzeczywistość może zrewolucjonizować komunikację Twojej marki. | prelegent: Jan Ożarowski, doświadczony strateg kreatywny oraz partner w studio kreatywnym Lens That.


 

🔥Zmiany i trendy w Social Media Marketingu - Zapoznaj się z najnowszymi zmianami i strategiami wartościowymi dla Twojej marki. | prelegent: Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Pudliszki, od 7 lat lideruje zespołom social mediowym, łącząc światy offline i online w polskiej reklamie internetowej.


 

🔥Strategie marketingowe dla dla mikro i makro budżetów - Jak przetrwać w mediach społecznościowych? Odkryj, jak dysponować swoim budżetem w mediach społecznościowych na prawdziwych przykładach. | prelegent - Paweł Jóźwik, Associate Media & Innovation Director


 

🔥Optymalizacja kosztów reklam w Social Media - Naucz się, jak unikać przepłacania za reklamę i wykorzystać dane do lepszego zarządzania budżetem. | prelegent: Jan Zając, założyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania.


 

🔥Budowanie marki w Social Media - Zapomnij o kalendarzu marketera. Zacznij myśleć o swojej marce w SoMe i naucz się odkrywać insighty i tworzyć idee komunikacyjne. | prelegent: Emilia Czerwiec - od ponad dekady zdobywa doświadczenie jako copywriterka. Obecnie pracuje jako Creative Leader & Business Unit Manager w Agencji Ancymony


 

🔥Rozwijanie firmowego konta na TikToku - Poznaj strategie i wskazówki na temat budowania obecności i angażowania odbiorców na TikToku. | prelegent: Agata Papis-Maniecka, znana jako Facetka od reklamy, jest ekspertem marketingu z 18-letnim doświadczeniem.


 

🔥Synergia kanałów performance - Zrozum, jak różne kanały marketingowe mogą współpracować, zwiększając ROI i efektywność działań. | prelegent: Mikhail Fediukovichw, Performance Team Leader. Doświadczenie w performance marketingu zdobywał w różnych systemach reklamowych na kilkunastu rynkach.


 

🔥Tworzenie skutecznych branded podcastów - Odkryj kluczowe elementy sukcesu w tworzeniu podcastów marki, które angażują i przyciągają odbiorców. | prelegent: Kris Nowak, Podcast Ekspert i Partner w Earborne Media, od 2010 roku kreuje angażujące treści podcastowe dla wiodących marek, takich jak Deloitte czy ORLEN, zdobywając nagrody branżowe.


 

🔥Efektywne rolki w strategiach dla różnych branż. - Zrozum, jak krótkie formaty wideo mogą odmienić Twoje strategie marketingowe. | prelegent: Sylwia Dąbrowska, założycielka marki Video Teacherka od 2017, specjalizuje się w content video marketingu.


 


 


 

Co, gdzie, kiedy:

Kongres For Social Media

20-21.05.2024

Gdańsk, Muzeum Morskie ul. Ołowianki 9-13

możliwość uczestnictwa online

www.forsm.pl


 


 

Tekst i fot. Organizatorzy Kongres for Social Media



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Maria 18.05.2024 13:35
Teraz nagle przyroslo eksperow od AI i roznej masci fejsbukow. Yrzeba z tym uważać, bo wielu chce zarobić na niczym

Kx 17.05.2024 18:37
A jakmż to ekspertem jest pan Kamel? Pewnie zna się na mediach spolecznosciowych tak samo jak zna się na tej swojej nieokreślonej humanistyce i telewizji w jegobwydaniu. Boki zrywać :-DDD

Tczewski Jarmark Bożonarodzeniowy powraca na początku grudnia! Tczewski Jarmark Bożonarodzeniowy powraca na początku grudnia! Jarmark Bożonarodzeniowy już 7 i 8 grudnia na Starym Mieście w Tczewie. Smakołyki, rękodzieło, strefa gastro. A oprócz zakupów: spotkanie ze Świętym Mikołajem, animacje, muzyka na żywo i … karuzela.Program:7.12 / sobotaod 10.00 – handel (rękodzieło, swojskie jadło, mała gastronomia)*11.00 -20.00 – karuzela11.00 -16.00 – strefa świątecznych animacji13.30 – spotkanie ze Świętym Mikołajem16.00 -18.30 – strefa muzyczna8.12 / niedzielaod 10.00 – handel (rękodzieło, swojskie jadło, mała gastronomia)*11.00 -19.00 – karuzela11.00 -16.00 – strefa świątecznych animacji13.30 – spotkanie ze Świętym Mikołajem, wręczenie nagród w konkursach: plastycznym, fotograficznym „Wakacje z aparatem” oraz w konkursie na najpiękniejsze stoisko jarmarku15.00 -17.30 – strefa muzyczna* handel może trwać maks. do godz. 20.00 w sobotę, a w niedzielę do 19.00, ale niektóre stoiska będą czynne krócejMiejsce: plac Hallera, ul. Mickiewicza, ul. Krótka, ul. Jarosława Dąbrowskiego (deptak), ul. Wyszyńskiego (deptak), ul. Łazienna (fragment)Organizator: Fabryka Sztuk w TczewiePartnerzy: Zakład Usług Komunalnych w Tczewie, Straż Miejska w Tczewie, Centrum Kultury i Sztuki w Tczewie, Jasna Klubokawiarnia, Fundacja To i Co.Komunikaty:od 2 grudnia – prace montażowe (ustawianie  chat) na pl. Hallera, ul. Mickiewicza, Krótkiej, Wyszyńskiego, Dąbrowskiego – prosimy o nieparkowanie aut7 i 8 grudnia – już od godz. 7.00 w sobotę, a w niedzielę od 8.00 – rejestracja wystawców – prosimy o nieparkowanie aut7 i 8 grudnia – zmiana organizacji ruchu całkowite wyłączenie dwóch jezdni na pl. Hallera vis a vis kamienic nr 1-6 oraz 20-24 Data rozpoczęcia wydarzenia: 07.12.2024 10:00 – Data zakończenia wydarzenia: 08.12.2024 19:00
Reklama
Reklama