poniedziałek, 6 stycznia 2025 13:32
Reklama
Reklama

Kongres For Social Media. 16 ekspertów: wykłady, prelekcje, dyskusje. Poznaj tajniki mediów społecznościowych

Już niedługo Kongres For Social Media, który odbędzie się w dniach 20-21 maja br. w Gdańsku. For SM to Połączenie idealne: Zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi które pomogą osiągnąć zamierzone cele. Czyli zawsze ciekawy program oraz fantastyczna atmosfera, dużo energii do działania i nowe znajomości. Konferencja stanowi szereg wykładów i prelekcji ok. 16 ekspertów z całego spektrum social mediów.

Autor: Social media

Wśród ekspertów od social media usłyszymy m.in. Tomasza Kamela dziennikarza telewizyjnego, trenera, który mówi o sobie, że jest przede wszystkim humanistą i optymistą. Oprócz niego będzie możliwość wysłuchania:

Bartosza Walat, creative lead; Alberta Radomskiego, freelancera Meta Ads; Agnieszkę Stelmaszczyk, CEO agencji kreatywnej; Jana Ożarowskiego, stratega kreatywnego czy Agnieszki Banaś Head of Social Media. Oprócz tego będzie okazja rozmowy i spotkań z prawnikiem obeznanym w kwestiach prawnych związanych z mediami społęcznościowymi, coachami, specjalistką od treści wideo, czy Agatą Papis-Maniecka, specjalistką od reklamy i ekspertką od Tik Toka.


 

Dlaczego warto wziąć udział w forum?

W internecie jest mnóstwo kursów, audiobooków i webinarów wątpliwej jakości,ale nastawionymi na zysk. Często decydując się na takie szkolenie niewiele zyskujemy. Kongres For Social Media jest tymczasem renomowanym cyklicznym forum o sprawdzonych treściach, bardzo wysokiej jakości. Poznamy na nim zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele.

Tematyka z zakresu social media dla biznesu będzie ściśle dotyczyła obecności kont firmowych, promocji i sprzedaży produktów i usług firm. Eksperci i uczestnicy będą szukali potencjału, możliwości, pomysłów i rozwiązań do wykorzystania w codziennej pracy. Praca w social media wymaga nieustannego śledzenia nowości, poszerzania kompetencji i reagowania na zmieniający się świat internetu, stąd udział w tym forum dla każdego, kto na co dzień pracuje na platformach społecznościowych jest niezbędna.


 

W odpowiedzi na te potrzeby powstał Kongres For Social Media !!


 

To także okazja uczestniczenia w spotkaniu o fantastycznej atmosferze i możliwość pozyskania dużej porcji energii do działania i zawarcia nowych znajomości.


PROGRAM

20 MAJA 2024


09:00

OFICJALNY START DZIEŃ 1


 9:15

8 kreatywnych pomysłów w erze przebodźcowania. Co zrobić, by przestali scrollować dalej > skupimy się na trendujących rozwiązaniach i niestandardowych pomysłach.

/ Bartosz Walat, Creative Lead


62% odbiorców Internetu odczuwa skutki przebodźcowania informac...

 

9:55

Automatyzacja pracy w Meta Ads. Jak BEZ AI zwiększyć efektywność i skrócić dzień pracy.

/ Albert Radomski


Opowiem o narzędziach i rozwiązaniach pozwalających poprawić jakość kampanii i jednocześnie wykorzystać potencjał automatyzacji do skutecznej promocji i reklamy w social mediach.


 10:45

PRZERWA KAWOWA


11:10

Jak przetrwać w mediach społecznościowych? Popularne strategie dla mikro i makro budżetów marketingowych.

/ Paweł Jóźwik, Associate Media & Innovation Director


 Omówię na kejsach zagranicznych i polskich, pokażę angażujące treści, konkretny przykłady i omó... >>> więcej...


 12:00

Efektywne rolki w strategiach dla różnych branż.

/ Sylwia Dąbrowska, Video Teacherka


 Jak marki mogą wykorzystać to narzędzie. Przeanalizujemy co dziś działa a co okazuje się porażką. Dowiedz się co robić, aby rolki mogły stać się kluczem do sukcesu Twojej kam... >>> więcej...


12:50

LUNCH


 13:40

Zmiany i trendy w social media marketingu: co warto rozważyć w swojej strategii?

/ Agnieszka Banaś, Head of Social Media


 14:20

Kiedy polscy reklamodawcy przepłacają za reklamę w social media i jak nie popełniać tych błędów?

/ Jan Zając, Przedsiębiorca, badacz i psycholog


 

Analiza w oparciu o dane z tysięcy kampanii zbieranych przez Sotrender.


 15:00

Oswajamy rozszerzoną rzeczywistość czyli AR, VR, XR, MR w służbie komunikacji marek w social mediach.

/ Jan Ożarowski, Strateg kreatywny


 AR w social mediach nie kończy się na przemianie w słodkiego pieska i rotujących nad głową prostokątó...

 

15:40

PRZERWA KAWOWA


16:05

AI rozkręca konkursy. Wskazówki i pomysły jak wykorzystać narzędzia AI.

/ Agnieszka Stelmaszczyk


 Jak wykorzystać narzędzia AI do realizacji aktywacji konsumenckich? Przykłady akcji ze świata i kejs realizacji konkursu bazującego na tworzeniu treści za pomocą ...


 16:45

Branded podcast - dlaczego prawdopodobnie robisz to źle? 10 rzeczy które rozwiną podcast Twojej marki.

/ Kris Nowak, Podcast ekspert


 17:35

ZAKOŃCZENIE DNIA 1


 

21 MAJA 2024


9:15

OFICJALNY START DZIEŃ 2


 9:30

Czy GenZ zrewolucjonizuje LinkedIn? Praktyczne wskazówki, jak Twoja firma może przyciągnąć, zaangażować i skorzystać z siły młodych użytkowników.

/ Adrian Gamoń

10:10

Social Video – wszystko co musisz wiedzieć, od kliknięcia do konwersji.

/ Piotr Król


Chciałbym pokazać cały obraz , formaty i plan to jedna część. Następnie szczegóły realizacji i błędy + jak ułatwić sobie produkcję, żeby uniknąć różnych konsekwencji.

----------

 

11:10

PRZERWA KAWOWA


11:35

Czy kiełbasa potrzebuje big idei? Praktyczne know how o marce w SoMe.

/ Emilia Czerwiec, Creative Leader & Business Unit Manager


Zapomnij o kalendarzu marketera. Zacznij myśleć o swojej marce w SoMe i naucz się odkrywać insighty i tworzyć idee komunikacyj... >>> więcej...

----------

12:15

Moje tips&tricks przygotowane dla Was o efektywnej komunikacji i obecności w mediach społecznościowych.

/ Tomasz Kammel


 

Jak nie zgubić się w social mediach, czyli Kammel w sieci", zabieram słuchaczy w podróż przez moje perypetie w świecie mediów.

 


13:25

LUNCH


 14:05

Jak robić zasięgi i rozwijać konto firmowe na TikToku w 2024 roku.

/ Agata Papis-Maniecka, Facetka od reklamy, Tik Tok ekspert


 14:45

Synergia kanałów performance.

/ Mikhail Fediukovich, Senior Performance Specialist


 Czy w 2024 roku model lejka marketingowego ma miejsce? Jak różne kanały mogą się wspierać nawzajem? Jak podzielić budżet pomiędzy nimi i doprowadzić do sytuacji, w której każda... >>> więcej...


15:25

Potencjał AI a prawo - jak uniknąć pułapek.

/ Katarzyna Świerkot-Chromik, Radczyni prawna i Starsza prawniczka


16:05

OFICJALNE ZAKOŃCZENIE KONGRESU #FORSM I WSPÓLNA KAWA NA POŻEGNANIE


 A już dziś do każdego biletu otrzymujesz dostęp do wykładów z poprzedniej edycji:


Trendy - jak być marką na czasie? / Mateusz Murawski, K2 Create


 OPIS: Media społecznościowe są w ciągłym ruchu. Gdy czytasz ten opis, zmieniają się mody, platformy i ich topowi użytkownicy.


Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach. / Agata Czech, LEGO


 Podróż przez dżunglę czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka. / Agata Weryszko, Plej

OPIS: Jak odnaleźć się w gąszczu danych? Które z nich są ważne?


Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów. / Bartosz Jeglejewski, Publicis Worldwide Poland


 Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy - czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku. / Aleksandra Sidorowska, Onet


 OPIS: Na TikToku ma znaczenie już pierwsza sekunda filmu. To ona decyduje o tym, czy widz...

Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media. / Emilia Czerwiec, Ancymony


 


 

OPIS: Nauczę Cię, jak w prosty sposób zbudować komunikację marki

Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych. / Artur Roguski, Focus Nation

OPIS: Czy w kontekście działań w social media myślimy o roli emocji oraz motywacji użytkowników? Jak wykorzystać w ... >>> więcej...


 

 

Podcast w Twojej strategii SM. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję. / Bartosz Walat, VMLY&R


Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. / Jagoda Prętnicka, 180heartbeats + JUNG v MATT

Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię. / Adrian Gamoń


OPIS: Kiedy warto z niej skorzystać? Jakie błędy popełniają początkujący reklamodawcy na LinkedInie?

Bądź na bieżąco – ostatnie zmiany funkcjonalności instagram, tik tok i nie tylko. / Patrycja Majsik, McCANN Poland

OPIS: Czy Instagram to nowy TikTok, a TikTok to nowy Instagram? Obie platformy bardzo dynamicznie się rozwijają.

Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media. / Marta Janiszewska, Grupa Freundschaft


10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie. / Katarzyna Żakieta, Cape Morris


 

TEMATY


 

🔥Przełamywanie internetowego przebodźcowania - Odkryj kreatywne strategie zatrzymujące odbiorców, które przełamią rutynę przewijania. | prelegent: Bartosz Walat, Creative Lead, wielokrotnie nagradzany twórca z 15-letnim doświadczeniem w branży kreatywnej.


 

🔥Generacja Z na LinkedIn - Dowiedz się, jak młodzi użytkownicy zmieniają oblicze LinkedIn i jakie korzyści może z tego czerpać Twoja firma. | prelegent: Adrian Gamoń, niezależny ekspert i specjalista od social media oraz komunikacji marek.


 

🔥Wykorzystanie AI w Konkursach - Poznaj, jak nowoczesne technologie AI mogą rewolucjonizować angażujące kampanie konkursowe. | prelegent: Agnieszka Stelmaszczyk, CEO agencji kreatywnej Feno, 25 lat w biznesie reklamowym.


 

🔥Automatyzacja w Meta Ads - Naucz się, jak bez użycia AI zwiększyć efektywność kampanii reklamowych i zoptymalizować czas pracy. | prelegent: Albert Radomski,

freelancer Meta Ads z ponad 10 letnim doświadczeniem w obsłudze kampanii.


 

🔥Tomasz Kammel - Social Media Hacks - Dołącz do Tomasza w podróży przez świat mediów społecznościowych, pełnej osobistych doświadczeń i praktycznych wskazówek. | prelegent: Tomasz Kammel, trener, gwiazda telewizji, ale także specjalista w dziedzinie komunikacji międzyludzkiej.


 

🔥Skuteczne Social Video - Odkryj, jak skutecznie planować, realizować i analizować wideo w mediach społecznościowych, unikając typowych błędów. | prelegent: Piotr Król, producent wideo i webinariów, Kierownik ds. Rozwoju w VideoKings & Studio306.live, strateg cyfrowy.


 

🔥Zastosowanie AR, VR, XR w komunikacji marketingowe - Zrozum, jak rozszerzona rzeczywistość może zrewolucjonizować komunikację Twojej marki. | prelegent: Jan Ożarowski, doświadczony strateg kreatywny oraz partner w studio kreatywnym Lens That.


 

🔥Zmiany i trendy w Social Media Marketingu - Zapoznaj się z najnowszymi zmianami i strategiami wartościowymi dla Twojej marki. | prelegent: Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Pudliszki, od 7 lat lideruje zespołom social mediowym, łącząc światy offline i online w polskiej reklamie internetowej.


 

🔥Strategie marketingowe dla dla mikro i makro budżetów - Jak przetrwać w mediach społecznościowych? Odkryj, jak dysponować swoim budżetem w mediach społecznościowych na prawdziwych przykładach. | prelegent - Paweł Jóźwik, Associate Media & Innovation Director


 

🔥Optymalizacja kosztów reklam w Social Media - Naucz się, jak unikać przepłacania za reklamę i wykorzystać dane do lepszego zarządzania budżetem. | prelegent: Jan Zając, założyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania.


 

🔥Budowanie marki w Social Media - Zapomnij o kalendarzu marketera. Zacznij myśleć o swojej marce w SoMe i naucz się odkrywać insighty i tworzyć idee komunikacyjne. | prelegent: Emilia Czerwiec - od ponad dekady zdobywa doświadczenie jako copywriterka. Obecnie pracuje jako Creative Leader & Business Unit Manager w Agencji Ancymony


 

🔥Rozwijanie firmowego konta na TikToku - Poznaj strategie i wskazówki na temat budowania obecności i angażowania odbiorców na TikToku. | prelegent: Agata Papis-Maniecka, znana jako Facetka od reklamy, jest ekspertem marketingu z 18-letnim doświadczeniem.


 

🔥Synergia kanałów performance - Zrozum, jak różne kanały marketingowe mogą współpracować, zwiększając ROI i efektywność działań. | prelegent: Mikhail Fediukovichw, Performance Team Leader. Doświadczenie w performance marketingu zdobywał w różnych systemach reklamowych na kilkunastu rynkach.


 

🔥Tworzenie skutecznych branded podcastów - Odkryj kluczowe elementy sukcesu w tworzeniu podcastów marki, które angażują i przyciągają odbiorców. | prelegent: Kris Nowak, Podcast Ekspert i Partner w Earborne Media, od 2010 roku kreuje angażujące treści podcastowe dla wiodących marek, takich jak Deloitte czy ORLEN, zdobywając nagrody branżowe.


 

🔥Efektywne rolki w strategiach dla różnych branż. - Zrozum, jak krótkie formaty wideo mogą odmienić Twoje strategie marketingowe. | prelegent: Sylwia Dąbrowska, założycielka marki Video Teacherka od 2017, specjalizuje się w content video marketingu.


 


 


 

Co, gdzie, kiedy:

Kongres For Social Media

20-21.05.2024

Gdańsk, Muzeum Morskie ul. Ołowianki 9-13

możliwość uczestnictwa online

www.forsm.pl


 


 

Tekst i fot. Organizatorzy Kongres for Social Media



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Maria 18.05.2024 13:35
Teraz nagle przyroslo eksperow od AI i roznej masci fejsbukow. Yrzeba z tym uważać, bo wielu chce zarobić na niczym

Kx 17.05.2024 18:37
A jakmż to ekspertem jest pan Kamel? Pewnie zna się na mediach spolecznosciowych tak samo jak zna się na tej swojej nieokreślonej humanistyce i telewizji w jegobwydaniu. Boki zrywać :-DDD

Zapraszamy na Orszak Trzech Króli w Gniewie! PODAJEMY PROGRAM Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Gniewie wraz z Gminą Gniew serdecznie zapraszają wszystkich Mieszkańców Miasta i Gminy Gniew na obchody Święta Trzech Króli, które odbędą się, 6 stycznia 2025 roku. Uroczystości rozpoczną się Mszą Świętą o godzinie 11:00 w Kościele pw. św. Mikołaja w Gniewie. Po mszy wyruszy kolorowy orszak, który przejdzie ulicami miasta, niosąc radość i śpiew. Dla wszystkich uczestników przygotowano wiele atrakcji. Po orszaku, w Sali Kameralnej, odbędzie się wręczenie nagród w konkursie na najpiękniejszy strój orszakowy oraz wyjątkowy Koncert Kolęd zespołu „De Colores”, który wprowadzi zebranych w świąteczny nastrój. „De Colores” to gniewski zespół w którym grają: Piotr Schulz, Marek Kaffka oraz Wiesław Igielski. Muzycy często zajmują się oprawą muzyczną mszy świętych, a także licznych wydarzeń organizowanych na terenie gminy oraz poza nią. Ponadto podczas koncertu będzie można ogrzać się wyjątkową, zimową herbatą. Uczestnicy obchodów Święta Trzech Króli obdarowani zostaną koronami, które nawiązują do królewskiej wędrówki mędrców ze Wschodu. Przed koncertem rozdane zostaną także śpiewniki, dzięki którym uczestnicy wydarzenia głośno i wesoło oznajmią dobrą nowinę. Dla uczestników orszaku przewidziane są konkursy. Zachęcamy do uczestnictwa nie tylko rodziny z dziećmi, choć te mają duże pole do popisu, biorąc udział w konkursie na najlepiej przebraną rodzinę. Ciekawymi i kolorowymi strojami, nawiązującymi do jasełkowej tradycji, pochwalić się będą mogły także grupy zorganizowane. Za udział w konkursie przewidywane są ciekawe nagrody.Przebierajcie się i przybywajcie! Organizatorami wydarzenia są: Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Gniewie, Gmina Gniew, Parafia pw. Św. Mikołaja w Gniewie oraz Fundacja Orszak Trzech Króli.ATRAKCJE PO ORSZAKU: Sala Kameralna Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w Gniewie:Wręczenie nagród dla uczestników orszakuPoczęstunek ciepłą herbatą 12:15 – Wyjątkowy koncert zespołu De ColoresKONKURS Z NAGRODAMIZapraszamy do udziału w konkursie na najciekawsze stroje! Zainspirujcie się jasełkową tradycją.Zachęcamy do udziału zarówno rodziny, jak i grupy zorganizowane.Nagrody czekają! Organizatorzy:Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w GniewieGmina GniewParafia pw. Św. Mikołaja w GniewieFundacja Orszak Trzech KróliPrzebierzcie się, dołączcie do wspólnego świętowania i przeżyjcie ten wyjątkowy dzień razem z nami!Data rozpoczęcia wydarzenia: 06.01.2025 11:03 – Data zakończenia wydarzenia: 06.01.2025 14:00
26.12.2024 - 6.01.2025 - Sopockie Miasteczko Świąteczno-Noworoczne Od 20 grudnia 2024 r. do 6 stycznia 2025 r. skwer Kuracyjny w Sopocie zamieni się w miejsce, gdzie każdy poczuje wyjątkową atmosferę świątecznego czasu. W Sopockim Miasteczku Świąteczno-Noworocznym na mieszkańców i gości będzie czekać moc atrakcji.– Serdecznie zapraszam do Sopockiego Miasteczka Świąteczno-Noworocznego – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu. – To wyjątkowe miejsce, gdzie spotkamy się, aby wspólnie cieszyć się nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia. Przygotowaliśmy wiele atrakcji, które sprawią, że przedświąteczny czas będzie pełen ciepła i radości, a w nowy rok wejdziemy w doskonałych nastrojach. Szczególnie zapraszam na świąteczno-noworoczne spotkanie w sobotę, 21 grudnia o godz. 16.00. Bądźmy przez chwilę razem, złóżmy sobie życzenia, nacieszmy się świąteczną atmosferą.Świąteczny klimat, koncerty i aktywności sportoweW piątek, 20 grudnia o godz. 14.00 prezydentka Magdalena Czarzyńska-Jachim uroczyście otworzy Sopockie Miasteczko Świąteczno-Noworoczne. Na ustrojonych przez dzieci choinkach zostaną zapalone światełka. Wspólnie zaśpiewamy kolędy.W kolejnych dniach na sopocian i gości czeka mnóstwo atrakcji. Lodowisko, karuzela, wirtualna podróż z Mikołajem oraz magiczne projekcje na latarni to tylko niektóre z atrakcji. Dla miłośników aktywności fizycznych przygotowano “Bieg Renifera” ze świątecznymi przeszkodami oraz zajęcia sportowe. W programie znalazły się także spektakle teatralne, koncerty gwiazd i lokalnych artystów oraz animacje dla dzieci.Smaki świąt i prezenty pod choinkęW miasteczku nie zabraknie pysznych, świątecznych przysmaków, rozgrzewających napojów i słodkości, które będzie można skosztować w stoiskach gastronomicznych. Jeśli ktoś szuka prezentu dla najbliższych, na stoiskach w arkadach będzie można kupić m.in. gustowną biżuterię, pamiątki, wyjątkowe wyroby sopockich artystów i ręcznie robione czapki.Rodzinny sylwesterW sylwestrowe popołudnie na skwerze Kuracyjnym zaplanowano rodzinne pożegnanie 2024 roku. Zacznie się już o godz. 13.00 od przedstawienia „Szkolne przygody Tosi i Plastusia” oraz bajkowego koncertu dla dzieci. O godz. 14.45 rozpocznie się zabawa dla dzieci. Będą wspólne tańce i animacje w wykonaniu cyrkowej grupy Mosaic. Dorośli będą się bawić przy muszli koncertowej od godz. 17.00 do godz. 21.00.Sopockie Miasteczko Świąteczno-Noworoczne – PROGRAM:28 grudnia (sobota)Scena w muszli koncertowej przy molo11.00 – Noworoczne postanowienie – relaksacyjne ćwiczenia z rehabilitantem z Uzdrowiska Sopot12.00 – Tanecznym krokiem w nowy rok – zumba z Sopocianami Zawsze w Formie15.00 – Finał rodzinnego konkursu na najładniejszą choineczkę15.00 – pokaz na lodowisku30 grudnia (poniedziałek)Scena w muszli koncertowej przy molo11.00 – Noworoczne postanowienie – relaksacyjne ćwiczenia z rehabilitantem z Uzdrowiska Sopot12.00 – Tanecznym krokiem w nowy rok – zumba z Sopocianami Zawsze w Formie31 grudnia (wtorek)Scena w muszli koncertowej przy molo13.00-17.00 – Sylwester dla dzieci13.00 – „Szkolne przygody Tosi i Plastusia” – spektakl dla dzieci Teatru Czwarte Miasto14.00 – Bajkowy koncert dla dzieci – Ewa Walczak i Marcin Słabowski z Teatru Muzycznego14.45 – Sylwester dla dzieci (muzyka i animacje cyrkowej grupy Mosaic)17.00-21.00 – FISZ dj set & ROS addiction (tempoWdół set) & SICCO (perkusjonalia)1 stycznia (środa)WEJŚCIE NA PLAŻĘ NR 2312.00 – Noworoczne morsowanie (zbiórka o 11.30)4 stycznia (sobota)Skwer Kuracyjny (POD ARKADAMI)12.00 – 16.00 Animacje dla dzieci6 stycznia (poniedziałek)14.00 – Warsztaty bębniarskie dla dzieci, pokaz LED – grupa cyrkowa Mosaic16.00 – Świąteczno-noworoczny koncert Piotra KosewskiegoCodziennie od godz. 16.00 świąteczne projekcje na latarni organizowane przez SOT.Oferta handlowo-gastronomicznaStoiska czynne:20-23.12 oraz 25.12-6.01 w godz. 12.00-21.0024.12 w godz. 12.00-14.00Domki i stoiska:Nr 1 – golonka w kapuście, kiełbasa z grilla, ziemniak w przyprawach, czekolada na gorąco, grzaniec;Nr 2 – pączucie, frytki, pajda, kulki serowe, kurczaki, zapiekanki, corn dog, grzane wino, grzaniec, ciepłe napoje;Nr 3 – pączucie, frytki, pajda, kulki serowe, kurczaki, zapiekanki, corn dog, grzane wino, grzaniec, ciepłe napoje;Nr 4 – gofry z dodatkami, zapiekanki, hot dog, gorące napoje i wino;Nr 5 – gofry z dodatkami, zapiekanki, hot dog, gorące napoje i wino;Nr 6 – oscypki, sery gazdowskie, chleb ze smalcem, wełniane wyroby z PodhalaNr 7 – bigos, pierogi, kiełbasa, kaszanka, frytki, czekolada, grzaniec, kiełbasa i kaszanka z grillaNr 8 – Bar Przystań – zupa rybna, grzanki z serem i łososiem, grzane piwo/winoNr 9 – polskie wina ekologiczne z truskawki, wiśni, aronii, gruszki, porzeczki, bzu, dzikiej róży, jarzębiny, śliwki; grzańceNr 10 – rozgrzewające herbaty, belgijskie czekolady, kawa w wydaniu zimowym, grzane wino;Nr 11 – rozgrzewające herbaty, belgijskie czekolady, kawa w wydaniu zimowym, grzane wino;Nr 12 – wina mołdawskie z brzoskwini, granatu, ananasa, wiśni, gruszki, poziomki, grzane wina z wiśni, brzoskwini, ananasa, poziomki;Nr 13 – domek SOT;Nr 14 – hot dog z oscypkami, drwal z ciągnącym się serem, hot dog z kapustą i boczkiem;Nr 15 – pamiątki z Sopotu, drobna biżuteria;Nr 16 – oryginalne ciepłe czapki;Nr 17 – oryginalna biżuteria;Nr 18 – oryginalna biżuteria;Nr 19 – gorące napoje, grzaniec, pajda;Nr 20 – oryginalne rękodzieło artystyczne, drobne upominki i pamiątki z logo Sopotu;Nr 21 – punkt Sheraton Hotel;Nr 22 – kaszanka duszona na kiszonej kapuście, smażone ziemniaki z sosem czosnkowym, bigos staropolski, żurek na zakwasie, golonka duszona w piwie, pajda ze smalcem, gorąca czekolada z bitą śmietaną, grzaniec z goździkami, churrosy;Nr 23 – Cafe Bike – gorące napoje;Nr 24 – grzane wino, gofry, hot dog, belgijska czekolada, zapiekanki, kawa.Arkady lewe – 7 stoisk z pamiątkami, 7 stoisk z bursztynemOrganizatorami Miasteczka są Miasto Sopot i MOSiR Sopot.Data rozpoczęcia wydarzenia: 26.12.2024
Olka Szczęśniak w nowym programie ''Ola z Zielonego Wzgórza" - stand-up Dalsze losy paranoiczki z Częstochowy. Kupiłam wymarzony dom na wzgórzu! Wiem, jakie pytanie Wam się teraz nasuwa: Jak ona to ogrzeje?! I czy kupiła za 10% wartości? Czy ktoś tam umarł? Dowiecie się jak przyjdziecie! Będzie dużo nawiązań do poprzednich programów.  Dlaczego żart o goleniu krocza był tak ważny? Jak dzieci wpływają na relacje przyjaciółek? Nie zabraknie dylematów moralnych, tragicznych wypadków i tematów dla przedsiębiorców. Zapraszam. - Olka Szczęśniak Wraz ze stand-uperką na scenie pojawi się pojawi się support. Organizatorzy wydarzenia zwrócili się z apelem: Występ tylko dla widzów pełnoletnich.Prosimy o wyciszenie telefonów na czas występu.Całkowity zakaz nagrywania występu w formie audio i video. Osoby nagrywające, będą wypraszane z sali i zostaną wobec nich wyciągane konsekwencje prawne za naruszanie praw autorskich.Bilet nie daje prawa do przeszkadzania występującym.Ze względu na komfort widowni : Organizator zastrzega sobie prawo do wyproszenia osoby zakłócającej przebieg wydarzenia, bez możliwości zwrotu za bilety.Kupując bilet akceptujesz powyższe warunki.  Olka Szczęśniak w nowym programie „Ola z Zielonego Wzgórza” - stand-up10.01.2025, godz. 19:00Sala widowiskowa CkiSTczew, ul. kard. St. WyszyńskiegoBilety: 100 zł dostępne TYLKO na kupbilecik.pl  Data rozpoczęcia wydarzenia: 10.01.2025 19:00 – Data zakończenia wydarzenia: 10.01.2025 21:35
Reklama
Reklama