poniedziałek, 23 września 2024 18:29
Reklama
Reklama
Reklama

Kongres For Social Media. 16 ekspertów: wykłady, prelekcje, dyskusje. Poznaj tajniki mediów społecznościowych

Już niedługo Kongres For Social Media, który odbędzie się w dniach 20-21 maja br. w Gdańsku. For SM to Połączenie idealne: Zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi które pomogą osiągnąć zamierzone cele. Czyli zawsze ciekawy program oraz fantastyczna atmosfera, dużo energii do działania i nowe znajomości. Konferencja stanowi szereg wykładów i prelekcji ok. 16 ekspertów z całego spektrum social mediów.
Kongres For Social Media. 16 ekspertów: wykłady, prelekcje, dyskusje. Poznaj tajniki mediów społecznościowych

Autor: Social media

Wśród ekspertów od social media usłyszymy m.in. Tomasza Kamela dziennikarza telewizyjnego, trenera, który mówi o sobie, że jest przede wszystkim humanistą i optymistą. Oprócz niego będzie możliwość wysłuchania:

Bartosza Walat, creative lead; Alberta Radomskiego, freelancera Meta Ads; Agnieszkę Stelmaszczyk, CEO agencji kreatywnej; Jana Ożarowskiego, stratega kreatywnego czy Agnieszki Banaś Head of Social Media. Oprócz tego będzie okazja rozmowy i spotkań z prawnikiem obeznanym w kwestiach prawnych związanych z mediami społęcznościowymi, coachami, specjalistką od treści wideo, czy Agatą Papis-Maniecka, specjalistką od reklamy i ekspertką od Tik Toka.


 

Dlaczego warto wziąć udział w forum?

W internecie jest mnóstwo kursów, audiobooków i webinarów wątpliwej jakości,ale nastawionymi na zysk. Często decydując się na takie szkolenie niewiele zyskujemy. Kongres For Social Media jest tymczasem renomowanym cyklicznym forum o sprawdzonych treściach, bardzo wysokiej jakości. Poznamy na nim zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele.

Tematyka z zakresu social media dla biznesu będzie ściśle dotyczyła obecności kont firmowych, promocji i sprzedaży produktów i usług firm. Eksperci i uczestnicy będą szukali potencjału, możliwości, pomysłów i rozwiązań do wykorzystania w codziennej pracy. Praca w social media wymaga nieustannego śledzenia nowości, poszerzania kompetencji i reagowania na zmieniający się świat internetu, stąd udział w tym forum dla każdego, kto na co dzień pracuje na platformach społecznościowych jest niezbędna.


 

W odpowiedzi na te potrzeby powstał Kongres For Social Media !!


 

To także okazja uczestniczenia w spotkaniu o fantastycznej atmosferze i możliwość pozyskania dużej porcji energii do działania i zawarcia nowych znajomości.


PROGRAM

20 MAJA 2024


09:00

OFICJALNY START DZIEŃ 1


 9:15

8 kreatywnych pomysłów w erze przebodźcowania. Co zrobić, by przestali scrollować dalej > skupimy się na trendujących rozwiązaniach i niestandardowych pomysłach.

/ Bartosz Walat, Creative Lead


62% odbiorców Internetu odczuwa skutki przebodźcowania informac...

 

9:55

Automatyzacja pracy w Meta Ads. Jak BEZ AI zwiększyć efektywność i skrócić dzień pracy.

/ Albert Radomski


Opowiem o narzędziach i rozwiązaniach pozwalających poprawić jakość kampanii i jednocześnie wykorzystać potencjał automatyzacji do skutecznej promocji i reklamy w social mediach.


 10:45

PRZERWA KAWOWA


11:10

Jak przetrwać w mediach społecznościowych? Popularne strategie dla mikro i makro budżetów marketingowych.

/ Paweł Jóźwik, Associate Media & Innovation Director


 Omówię na kejsach zagranicznych i polskich, pokażę angażujące treści, konkretny przykłady i omó... >>> więcej...


 12:00

Efektywne rolki w strategiach dla różnych branż.

/ Sylwia Dąbrowska, Video Teacherka


 Jak marki mogą wykorzystać to narzędzie. Przeanalizujemy co dziś działa a co okazuje się porażką. Dowiedz się co robić, aby rolki mogły stać się kluczem do sukcesu Twojej kam... >>> więcej...


12:50

LUNCH


 13:40

Zmiany i trendy w social media marketingu: co warto rozważyć w swojej strategii?

/ Agnieszka Banaś, Head of Social Media


 14:20

Kiedy polscy reklamodawcy przepłacają za reklamę w social media i jak nie popełniać tych błędów?

/ Jan Zając, Przedsiębiorca, badacz i psycholog


 

Analiza w oparciu o dane z tysięcy kampanii zbieranych przez Sotrender.


 15:00

Oswajamy rozszerzoną rzeczywistość czyli AR, VR, XR, MR w służbie komunikacji marek w social mediach.

/ Jan Ożarowski, Strateg kreatywny


 AR w social mediach nie kończy się na przemianie w słodkiego pieska i rotujących nad głową prostokątó...

 

15:40

PRZERWA KAWOWA


16:05

AI rozkręca konkursy. Wskazówki i pomysły jak wykorzystać narzędzia AI.

/ Agnieszka Stelmaszczyk


 Jak wykorzystać narzędzia AI do realizacji aktywacji konsumenckich? Przykłady akcji ze świata i kejs realizacji konkursu bazującego na tworzeniu treści za pomocą ...


 16:45

Branded podcast - dlaczego prawdopodobnie robisz to źle? 10 rzeczy które rozwiną podcast Twojej marki.

/ Kris Nowak, Podcast ekspert


 17:35

ZAKOŃCZENIE DNIA 1


 

21 MAJA 2024


9:15

OFICJALNY START DZIEŃ 2


 9:30

Czy GenZ zrewolucjonizuje LinkedIn? Praktyczne wskazówki, jak Twoja firma może przyciągnąć, zaangażować i skorzystać z siły młodych użytkowników.

/ Adrian Gamoń

10:10

Social Video – wszystko co musisz wiedzieć, od kliknięcia do konwersji.

/ Piotr Król


Chciałbym pokazać cały obraz , formaty i plan to jedna część. Następnie szczegóły realizacji i błędy + jak ułatwić sobie produkcję, żeby uniknąć różnych konsekwencji.

----------

 

11:10

PRZERWA KAWOWA


11:35

Czy kiełbasa potrzebuje big idei? Praktyczne know how o marce w SoMe.

/ Emilia Czerwiec, Creative Leader & Business Unit Manager


Zapomnij o kalendarzu marketera. Zacznij myśleć o swojej marce w SoMe i naucz się odkrywać insighty i tworzyć idee komunikacyj... >>> więcej...

----------

12:15

Moje tips&tricks przygotowane dla Was o efektywnej komunikacji i obecności w mediach społecznościowych.

/ Tomasz Kammel


 

Jak nie zgubić się w social mediach, czyli Kammel w sieci", zabieram słuchaczy w podróż przez moje perypetie w świecie mediów.

 


13:25

LUNCH


 14:05

Jak robić zasięgi i rozwijać konto firmowe na TikToku w 2024 roku.

/ Agata Papis-Maniecka, Facetka od reklamy, Tik Tok ekspert


 14:45

Synergia kanałów performance.

/ Mikhail Fediukovich, Senior Performance Specialist


 Czy w 2024 roku model lejka marketingowego ma miejsce? Jak różne kanały mogą się wspierać nawzajem? Jak podzielić budżet pomiędzy nimi i doprowadzić do sytuacji, w której każda... >>> więcej...


15:25

Potencjał AI a prawo - jak uniknąć pułapek.

/ Katarzyna Świerkot-Chromik, Radczyni prawna i Starsza prawniczka


16:05

OFICJALNE ZAKOŃCZENIE KONGRESU #FORSM I WSPÓLNA KAWA NA POŻEGNANIE


 A już dziś do każdego biletu otrzymujesz dostęp do wykładów z poprzedniej edycji:


Trendy - jak być marką na czasie? / Mateusz Murawski, K2 Create


 OPIS: Media społecznościowe są w ciągłym ruchu. Gdy czytasz ten opis, zmieniają się mody, platformy i ich topowi użytkownicy.


Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach. / Agata Czech, LEGO


 Podróż przez dżunglę czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka. / Agata Weryszko, Plej

OPIS: Jak odnaleźć się w gąszczu danych? Które z nich są ważne?


Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów. / Bartosz Jeglejewski, Publicis Worldwide Poland


 Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy - czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku. / Aleksandra Sidorowska, Onet


 OPIS: Na TikToku ma znaczenie już pierwsza sekunda filmu. To ona decyduje o tym, czy widz...

Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media. / Emilia Czerwiec, Ancymony


 


 

OPIS: Nauczę Cię, jak w prosty sposób zbudować komunikację marki

Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych. / Artur Roguski, Focus Nation

OPIS: Czy w kontekście działań w social media myślimy o roli emocji oraz motywacji użytkowników? Jak wykorzystać w ... >>> więcej...


 

 

Podcast w Twojej strategii SM. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję. / Bartosz Walat, VMLY&R


Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. / Jagoda Prętnicka, 180heartbeats + JUNG v MATT

Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię. / Adrian Gamoń


OPIS: Kiedy warto z niej skorzystać? Jakie błędy popełniają początkujący reklamodawcy na LinkedInie?

Bądź na bieżąco – ostatnie zmiany funkcjonalności instagram, tik tok i nie tylko. / Patrycja Majsik, McCANN Poland

OPIS: Czy Instagram to nowy TikTok, a TikTok to nowy Instagram? Obie platformy bardzo dynamicznie się rozwijają.

Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media. / Marta Janiszewska, Grupa Freundschaft


10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie. / Katarzyna Żakieta, Cape Morris


 

TEMATY


 

🔥Przełamywanie internetowego przebodźcowania - Odkryj kreatywne strategie zatrzymujące odbiorców, które przełamią rutynę przewijania. | prelegent: Bartosz Walat, Creative Lead, wielokrotnie nagradzany twórca z 15-letnim doświadczeniem w branży kreatywnej.


 

🔥Generacja Z na LinkedIn - Dowiedz się, jak młodzi użytkownicy zmieniają oblicze LinkedIn i jakie korzyści może z tego czerpać Twoja firma. | prelegent: Adrian Gamoń, niezależny ekspert i specjalista od social media oraz komunikacji marek.


 

🔥Wykorzystanie AI w Konkursach - Poznaj, jak nowoczesne technologie AI mogą rewolucjonizować angażujące kampanie konkursowe. | prelegent: Agnieszka Stelmaszczyk, CEO agencji kreatywnej Feno, 25 lat w biznesie reklamowym.


 

🔥Automatyzacja w Meta Ads - Naucz się, jak bez użycia AI zwiększyć efektywność kampanii reklamowych i zoptymalizować czas pracy. | prelegent: Albert Radomski,

freelancer Meta Ads z ponad 10 letnim doświadczeniem w obsłudze kampanii.


 

🔥Tomasz Kammel - Social Media Hacks - Dołącz do Tomasza w podróży przez świat mediów społecznościowych, pełnej osobistych doświadczeń i praktycznych wskazówek. | prelegent: Tomasz Kammel, trener, gwiazda telewizji, ale także specjalista w dziedzinie komunikacji międzyludzkiej.


 

🔥Skuteczne Social Video - Odkryj, jak skutecznie planować, realizować i analizować wideo w mediach społecznościowych, unikając typowych błędów. | prelegent: Piotr Król, producent wideo i webinariów, Kierownik ds. Rozwoju w VideoKings & Studio306.live, strateg cyfrowy.


 

🔥Zastosowanie AR, VR, XR w komunikacji marketingowe - Zrozum, jak rozszerzona rzeczywistość może zrewolucjonizować komunikację Twojej marki. | prelegent: Jan Ożarowski, doświadczony strateg kreatywny oraz partner w studio kreatywnym Lens That.


 

🔥Zmiany i trendy w Social Media Marketingu - Zapoznaj się z najnowszymi zmianami i strategiami wartościowymi dla Twojej marki. | prelegent: Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Pudliszki, od 7 lat lideruje zespołom social mediowym, łącząc światy offline i online w polskiej reklamie internetowej.


 

🔥Strategie marketingowe dla dla mikro i makro budżetów - Jak przetrwać w mediach społecznościowych? Odkryj, jak dysponować swoim budżetem w mediach społecznościowych na prawdziwych przykładach. | prelegent - Paweł Jóźwik, Associate Media & Innovation Director


 

🔥Optymalizacja kosztów reklam w Social Media - Naucz się, jak unikać przepłacania za reklamę i wykorzystać dane do lepszego zarządzania budżetem. | prelegent: Jan Zając, założyciel i prezes Sotrendera, jedynej w Polsce firmie badawczej specjalizującej się w social media i tworzeniu własnych narzędzi do ich badania.


 

🔥Budowanie marki w Social Media - Zapomnij o kalendarzu marketera. Zacznij myśleć o swojej marce w SoMe i naucz się odkrywać insighty i tworzyć idee komunikacyjne. | prelegent: Emilia Czerwiec - od ponad dekady zdobywa doświadczenie jako copywriterka. Obecnie pracuje jako Creative Leader & Business Unit Manager w Agencji Ancymony


 

🔥Rozwijanie firmowego konta na TikToku - Poznaj strategie i wskazówki na temat budowania obecności i angażowania odbiorców na TikToku. | prelegent: Agata Papis-Maniecka, znana jako Facetka od reklamy, jest ekspertem marketingu z 18-letnim doświadczeniem.


 

🔥Synergia kanałów performance - Zrozum, jak różne kanały marketingowe mogą współpracować, zwiększając ROI i efektywność działań. | prelegent: Mikhail Fediukovichw, Performance Team Leader. Doświadczenie w performance marketingu zdobywał w różnych systemach reklamowych na kilkunastu rynkach.


 

🔥Tworzenie skutecznych branded podcastów - Odkryj kluczowe elementy sukcesu w tworzeniu podcastów marki, które angażują i przyciągają odbiorców. | prelegent: Kris Nowak, Podcast Ekspert i Partner w Earborne Media, od 2010 roku kreuje angażujące treści podcastowe dla wiodących marek, takich jak Deloitte czy ORLEN, zdobywając nagrody branżowe.


 

🔥Efektywne rolki w strategiach dla różnych branż. - Zrozum, jak krótkie formaty wideo mogą odmienić Twoje strategie marketingowe. | prelegent: Sylwia Dąbrowska, założycielka marki Video Teacherka od 2017, specjalizuje się w content video marketingu.


 


 


 

Co, gdzie, kiedy:

Kongres For Social Media

20-21.05.2024

Gdańsk, Muzeum Morskie ul. Ołowianki 9-13

możliwość uczestnictwa online

www.forsm.pl


 


 

Tekst i fot. Organizatorzy Kongres for Social Media



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Maria 18.05.2024 13:35
Teraz nagle przyroslo eksperow od AI i roznej masci fejsbukow. Yrzeba z tym uważać, bo wielu chce zarobić na niczym

Kx 17.05.2024 18:37
A jakmż to ekspertem jest pan Kamel? Pewnie zna się na mediach spolecznosciowych tak samo jak zna się na tej swojej nieokreślonej humanistyce i telewizji w jegobwydaniu. Boki zrywać :-DDD

MOTION TRIO ALLA POLACCA - Motion Trio. Zapraszamy na finałowy koncert IV edycji Sambor Festival Tczew! MOTION TRIO ALLA POLACCA - Motion Trio. Zapraszamy na finałowy koncert IV edycji Sambor Festival Tczew! Organizatorzy zapraszają na wyjątkowe wydarzenie Sambor Festival Tczew i Parafia Podwyższenia Krzyża Świętego w Tczewie w kościele Parafii Podwyższenia Krzyża Świętego w Tczewie. Tym razem muzykę klasyczną zaprezentuje zespół muzyków z Motion Trio. A wszystko, w pięknej scenerii gotyckiej Fary na Starym Mieście. Motion Trio to światowej sławy polskie trio akordeonowe. - Przygotujcie się na niezwykłą muzyczną podróż, pełną pasji, emocji i niepowtarzalnych brzmień akordeonu – zapowiadają organizatorzy.  Repertuar koncertu- Janusz Wojtarowicz - Accordion Fanfare- Paweł Baranek - First Day of Spring- Janusz Wojtarowicz/Jacek Hołubowski - Sounds of War- Paweł Baranek - Helicopter- Janusz Wojtarowicz - Silence- Jan A.P. Kaczmarek - Ave Maria- Henryk Mikołaj Górecki - Koncert klawesynowy op.40, cz. II Vivace- Janusz Wojtarowicz - The Heart- Fryderyk Chopin - Preludium e-moll, op.28 nr 4- Wojciech Kilar - Orawa Transkrypcje na trio akordeonowe utworów H.M. Góreckiego, F. Chopina i W. Kilara: Janusz Wojtarowicz; natomiast utworu J.A.P. Kaczmarka: Paweł Baranek. O zespole Motion Triopolskie trio akordeonowe, łączące w swej twórczości ogień muzyki o korzeniach wschodnioeuropejskich z lodowatą precyzją wielkich kompozytorów klasycznych. Pełna pasji i namiętności muzyka Motion Trio została doceniona przez współczesnych mistrzów, takich jak Michael Nyman, Wojciech Kilar, Krzysztof Penderecki, Jerzy Maksymiuk, Bobby McFerrin czy Joe Zawinul. Oryginalny repertuar Motion Trio zawdzięcza autorskim kompozycjom artystów tworzących zespół, w głównej mierze leadera – Janusza Wojtarowicza oraz Pawła Baranka i Marcina Gałażyna.Założony ponad 25 lat temu zespół przeszedł swą artystyczną drogę od koncertów na ulicach Europy po największe koncertowe sale świata, m.in.: nowojorską Carnegie Hall, Barbican Center w Londynie czy wiedeński Konzerthaus. Znakiem rozpoznawczym jest niezwykle oryginalne brzmienie tria, osiągane, co najważniejsze, przy zachowaniu dźwięku akordeonu: bez przetwarzania, bez udziału innych instrumentów, bez trików techniki. Artyści polegają jedynie na swojej doskonałej umiejętności gry na akordeonach, wyobraźni i talencie. Muzyka Motion Trio łączy w sobie minimal music, jazz, rock, folk czyli „motion music” definiowane przez Janusza Wojtarowicza jako „muzyka, która poszukuje nowych dźwięków, nowych możliwości gry na akordeonie, nowego spojrzenia na niewykorzystany dotąd fascynujący instrument”.Trzynaście albumów wydanych do tej pory przez zespół zdobyło szerokie uznanie, zbierając pochwały i nagrody zarówno krytyków muzyki jazzowej jak i klasycznej.Motion Trio wystąpiło w czterdziestu czterech krajach świata na wszystkich kontynentach. Zespól gra na instrumentach Pigini Sirius Millenium, uważanych za najlepsze akordeony na świecie. Ostatni koncert IV Sambor Festival Tczew29 września 2024Godz. 19:00Kościół pw. Podwyższenia Krzyża Świętego, TczewWstęp wolnyData rozpoczęcia wydarzenia: 29.09.2024 19:00 – Data zakończenia wydarzenia: 29.09.2024 22:00
Miasta w malarstwie Sashko Balabai'a, artysty naiwnego, reżysera filmowego Miasta w malarstwie Sashko Balabai'a, artysty naiwnego, reżysera filmowego W Fabryce Sztuk zostanie zaprezentowana kolejna wystawa malarstwa współczesnego.Sashko Balabai (ur. 1971, Charków) – artysta naiwny, reżyser filmowy, artysta audiowizualny, członek Ukraińskiej Akademii Filmowej, fotograf, dziennikarz, wolontariusz.  Brał udział w wielu wystawach i projektach artystycznych. Pracuje w swoim własnym stylu, który krytycy sztuki nazwali „bąbelkowy naiw” lub „sztuka akustyczna”. Na wystawie zobaczymy wykonane tą techniką miasta, m.in. Tczew, Sopot, Poznań, Malbork, Paryż, Budapeszt, Mariupol.„Chcę żeby moje obrazy wywoływały u ludzi jasne i pozytywne emocje. To właśnie w poszukiwaniu pozytywnych emocji zanurzyłem się w malarstwie po ciężkiej depresji podczas kwarantanny. Ta arteterapia pomaga mi przetrwać chwile społecznej próżni i powrót do udanej twórczości. Pomysły na obrazy odnajduję w codzienności – to są wspomnienia z dzieciństwa, inspiracje w czasie zwiedzania wystaw sztuki, ciekawych wydarzeń, podróży. Na każdym moim obrazie są kolorowe bąbelki przypominające piłki w suchym basenie dla małych dzieci, dla mnie to symboliczny powrót do spokojnego i szczęśliwego dzieciństwa, chwile spokoju i miłości. Ponadto jeżeli przez dłuższy czas oglądasz moje obrazy – to możesz usłyszeć szelest bąbelków”. S. Balabai  10.09/godz. 18.00 – wernisaż wystawa czynna do 30.09 godziny otwarcia: pon. -pt. 8.00-18.00, sob., niedziela 10.00-16.00 Fabryka Sztuk, Tczew, ul. 30 Stycznia 4 wstęp bezpłatny Data rozpoczęcia wydarzenia: 10.09.2024 18:00 – Data zakończenia wydarzenia: 30.09.2024 18:00
Reklama
Reklama